sobota, 22 marca 2014

Unikaty

Dzisiaj poruszę temat dla niektórych nieznany, a dla niektórych bardzo dobrze znany.
Jeśli wiesz co to unikaty na MSP to omiń ten kawałek a reszta czyta.... No więc unikaty to takie rzeczy, ubrania, animacje,tła oraz muzyki do filmów które wracają baaaardzo rzadko a czasami wcale do sklepu ja osobiście mam 3 unikaty (ciuchy).Więc już wiesz co to unikat wiec przejdźmy dalej...
Jeszcze zanim weszła kolekcja Paryska NERDSY były bardzo rzadkimi unikatami a teraz!? Są cały czas do prawdy za sporą sumę sc (bo za 1000) no ALE NIE SA JUŻ UNIKATAMI!!!!!Mi się to niem podoba, nie dlatego, bo mi się tak podoba tylko ,ze te nasze "unikaty" staja się rzeczami do kupienia normalnie w sklepie.. Wiec jak nie zgadzasz się ze mną to proszę bardzo mniej swoje zdanie ja tego nie zmienię. Ale wiedzcie, ze jeśli modzi będą tak dodawali unikaty do sklepu to nie będzie już ubrań, rzeczy itp. po które będzie się trzeba jednak postarać. Ja mam swoje zdanie na ten temat ty masz swoje uszanujmy to. :D

-ola1325

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz