sobota, 22 marca 2014

Za dużżżżo sc...

Hej to znowu ja i tak ja myślicie ten post będzie o sc. Moim zdaniem moderatorzy trochę przesadzają , już mówię dla czego ostatnio zobaczyłam za 2500 sc tak za ponad 2 tysiące sc :o trochę dużo nieprawdaż?
Tak jak pisałam we wcześniejszych postach to Modzi z UK to wymyślają- nie wiem czemu anglicy zawsze wydawali się baaaaaaaardzo dziwni zresztą nie tylko oni nie mam pojęcia czy jeszcze jest, ale ze 2 tygodnie temu w sklepie była BLUZKA ZA 700  sc nie unikat po prostu taka najzwyklejsza bluzka tylko czemu jej cena nie była normalna!? Nie rozumiem nie których ludzi na MSP np. jak ja miałam 11 lv to wyglądałam nie najgorzej miałam i animki i ciuchy i pewnego pięknego dnia człek z 5 lv pyta się mnie czemu wyglądam jak żul a ja mu odpisałam że sam tak wygląda (co było najszczerszą prawdą). Wracając do naszego HAYSU na MSP albo modzi muszą muszą obniżyć ceny co poniektórych  przedmiotów albo zrobić więcej sposobów na zarabianie kasy.

-ola1325 Bayyyyyy do jutra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz